Pagini

sâmbătă, 23 martie 2013

NCG or covergirl : Detalii

Ncg sau covergirl este aproape acelasi lucru. Nu mai ca covergirl , presupun ca este pe lume nu pe tara ca NCG-NCB. Casa devi ceva dintre astea trebuie sa ai un suite frumos decorat un medoll ct`se poate de frumos si faimos, sa fi politicoasa cu altii ca sa te voteze cu 5/5  si sa ai prieteni apropiati si adv. Cand devi covergirl sau NCG iti va fi dat cadou un mic trofeu auriu. Multe fete au castigat multe trofee: ALEXTARE5 . ana_crazy_girl  .. si mai multe! Nu numai un trofeu poti castiga.. poti castiga si pentru oriice StarDesings sau un trofeu pentru un joc cu cele mai multe puncte .

  • Eu sper ca nu v-am plictisit >( cu aceste detalii.
  • Imi place sa postez multe lucruri despre stardoll.
  • este jocul meu preferat.. sper ca si al tau!

5 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat articol ! :* Poţi face o vizită şi blogului meu :-? :O Blogul meu se numeşte : http://how-to-get-free-sd-official.blogspot.ro/ Sper să-ţi placă ! :* Sunt WannaMonroe de pe Stardoll . (:

    RăspundețiȘtergere
  3. :*:* nu stii cat insemni pentru mine

    RăspundețiȘtergere