Pagini

sâmbătă, 23 martie 2013

interviu


buna
hei\
As putea sa-ti acord un interviu pentru blogul meu?
oke
Sa incepem..
Cum ai aflat de acest site si ce te-a fermecat la el?
poi jucam stardoll din 2010
dar nu mi se parea prea cool
si intr-o zi cand stateam pa facebook
am vazut stardoll
si am vrut sa incerc sa vad ce mai e nou
Si dc joci dak nu ti se pare frumos?
poi joc deoarece aici imi expun creativitatea
Dak ai fi royala ce ai face?
poi nu stiu inca........
mie royal mi se pare acelasi lucru ca si ss
Si ce ai face dak ai fi un membru obisnuit?

nu prea stiu.........
cam acelasi lucru ce-l fac si acum numai ca
nu as cumpara HB-uri
Hmm.. sa zicem ca din greseala ai da pe mai multi sd nu si pe superstar.. Ai mai avea nevoie de SS?
da
Pai.. de ce?
pentru ca
eu tot timpul eu devin pentru superstar
nu pentru sd
care eu ii cheltui intr-o zi
mm.. daca ai avea mai multe peruci.. sa zicem 50 ai vinde si la altii in sc?
Sa fi sincera:
poi acum nu stiu
eu am vandut peruci si am dat pe peruci si pentru HB-uri
dar nu prea cred acum
Ok.. multumesc!


Aici o puteti vedea pe fata cu care am discutat despre stardoll: http://www.stardoll.com/en/user/?id=175814814

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu