Pagini

marți, 9 aprilie 2013

Regulile blogului si detaliile

Reguli:
- Nu vorbiti urat.
- Purtati-va frumos.
- Commentati in liniste.

Despre blog si cum s-a creat.
 Imi place staroll si de aceea am creeat acest blog. Aici postez cateva lucruri si detalii despre stardoll.
Am pus numele "stardoll" fiindca este vorba de acest site, si SD prescurtarea.
Aici voi posta in fiecare zi si voiposta cele mai noi articole.

Pozele si detaliile.
Pozele sunt despre stardoll, cu articole gratis si alegerea zilei. :) ♥♥
Detaliile sunt foarte detaliate si reale. Nu poti fi SS gratis sau sa ai SD gratis.
Aici sun lucruri gratis si detalii ...
Imi place sa postez fiindca imi doresc sa devin star bloggerita oficiala stardoll si ma straduiesc sa devin.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu